The Road Home
S4, A11: Sydney är på uppdrag i Tyskland och råkar försätta en amerikansk civilperson i livsfara och måste göra allt hon kan för att sätta honom i säkerhet. Under tiden planerar Jack ett dödligt besök hos en gammal vän, och Vaughn får reda på ännu fler obehagliga hemligheter om sin far.