Glee The Rocky Horror Glee Show
S2, A5: När Will bestämmer sig för att låta kören sätta upp The Rocky Horror Show som den årliga skolmusikalen bidrar medlemmarna i New Directions med sina egna unika stilar till föreställningens tidlösa låtar.