The Royal We
S3, A2: Cal och Gillian arbetar med ett fall rörande en skönhetstävling för att försvara en far som felaktigt anklagas för att ha antastat en av de unga tävlande. I färd med att rentvå honom, avslöjar Cal en mörk hemlighet som hjälper en skadad mor och dotter att kunna påbörja sin läkningsprocess.