Bones The Scare in the Score
S12, A7: När ett antal lik med koppling till Booths före detta arméförband dyker upp runt DC, måste Booth dyka ner i sitt förflutna för att hitta mördaren innan mördaren hittar Booth. Brennans pappa, Max, undanhåller en allvarlig medicinsk behandling, vilket får Brennan att brottas med sin pappas förtroende och dödlighet.