Max Anger - With one eye open The Secret
S1, A1: Max och Pashie måste hålla deras relation hemlig på bolaget Vektor, eftersom Max handhar säkerhetsklassad information och Pashie är utländsk konsult. När problem uppstår för Vektor så förändras allt.