The Shunning
S1, A3: Cul-de-sac planerar en grannfest för att fira NASCAR. Louis uppmanar familjen att använda evenemanget för att få nya vänner och marknadsföra restaurangen. Men Jessica har svårt att passa in, särskilt efter att hon blivit vän med en vacker troféhustru som rullskridsko-mammorna inte tycker om. Under tiden planerar Eddie att vinna grannbarnens respekt.