Young Sheldon The Sin of Greed and a Chimichanga from Chi-Chi's
S3, A8: Universitetet erbjuder George ett välbetalt jobb i hopp om att värva Sheldon. Georgie får jobb som mormors nya pojkvän och Mary är fast besluten att eliminera girighet från sitt hem.