The Box The Sinner
S1, A6: Stationen är i uppror efter Jennys "självmord". En skuldbelagd Pici, som är övertygad om att Adinas ande har manipulerat henne hela tiden, blir fast besluten att driva ut hennes närvaro från stationen.