S1, A6: Velma svär att få bukt med sina pappakomplex. Norville gör uppror mot sin pappas betalivsstil. Fred driver kamp mot sin familjs antifeministiska beteende. Daphne blir varse en rad chockerande sanningar om sina föräldrar – och sitt förflutna.