How I Met Your Mother The Slutty Pumpkin
S1, A6: Ted går på sitt årliga Halloweenparty, där han en gång träffade en tjej utklädd till pumpa, i hopp om att träffa henne igen. Robin blir dumpad på grund av sin självständighet.