Condor The Solution To All Problems
S1, A2: Joe flyr från IEP, men är fortfarande i fara. Osäker på vem han ska lita på, vänder han sig till Bob Partridge. Under tiden samlas en insatsstyrka för att utreda massakern. Nu när hans bästa väns liv är i fara, måste Sam tänka ut sitt nästa drag.