S1, A4: När pressen ökar för att stoppa Khalids nätverk från att leverera Molnars kullager, börjar Bens team att krackelera. I Genève kämpar Haverfords iranska agent med att jonglera familj, sitt land och ett dubbelliv som samarbetspartner med den amerikanska underrättelsetjänsten.