The Source in the Sludge
S9, A16: Ett lik hittas flytande i en sportväska i en sjö och Booth återförenas med sin gamle vän, CIA-agenten Danny Beck. Offret är en afghansk flykting som Beck hjälpte med att få politisk asyl.