S3, A12: Will ger kören att sjunga spanska låtar i uppgift och tar hjälp av den musikaliskt lagda läraren på kvällsskolan. Rachel avslöjar Finns frieri för Kurt och Mercedes. Mercedes har i sin tur egna kärleksbekymmer.