The story of Jukai
S1, A3: Jukai är en kringresande läkare som hjälper personer som mist lemmar i kriget med proteser. En dag hittar han på en flodstrand ett spädbarn som saknar de flesta av sina kroppsdelar. Han bestämmer sig för att ta hand om barnet, som han ger namnet Hyakkimaru. Jukai tillverkar proteser till honom, men en dag ger sig Hyakkimaru ut för att återta sina egna kroppsdelar.