The Strong, Silent Type
S4, A10: Vid ett terapisamtal liknar Tony sig själv vid en ledsen clown, som flinar upp sig inför andra, men Melfi köper inte den melankoliska bilden. Carmela släpar med AJ till Furio för att erbjuda sällskap och köksinredningstips.