The Sun
S1, A1: Den strävande journalisten Luna går på arbetsintervju för nyhetsportalen Jornaw – men de är bara intresserade av hennes romska arv, eftersom tjänsten är som siare. Hon bestämmer sig för att ta jobbet, men först behöver hon en tarotkortlek.