This is Luna
Den strävande journalisten Luna får jobb som horoskopskrivare och använder sig av en tarotkortlek som gått i arv. Föga kunde hon ana att korten skulle tala till henne, kasta in henne i ett triangeldrama och förändra hennes öde.
The Sun
Den strävande journalisten Luna går på arbetsintervju för nyhetsportalen Jornaw – men de är bara intresserade av hennes romska arv, eftersom tjänsten är som siare. Hon bestämmer sig för att ta jobbet, men först behöver hon en tarotkortlek.