An Unforgettable Year - Autumn
En ambitiös juridikstudent som hatar musik måste komma på en perfekt plan för att bli anställd på kontoret hon där praktiserar - tills hon träffar en charmig sångerska som skakar om hennes liv. Medan hon ger utlopp för sin första kärlek, måste hon möta sitt förflutna och bestämma vad som är viktigare: göra vad hon älskar eller lära sig att älska vad hon gör.