My Magic Closet
Carol och Kyung sluter fred, men Nayara börjar misstänka att idolen gömmer sig nånstans i Brasilien.
Carol och Diguinho tar med sig idolerna på en tur runt São Paulo. Mok och Dae-ho ingår ett vad som kan definiera Kyungs framtid.
ACT repar igen, och Kyungs krav väcker liv i gamla konflikter inom gruppen. Diguinho ber Carol spela hans flickvän.