He Zhi Nan (Tian Xi Wei), an ordinary white-collar worker from Beijing, has been in a long-distance relationship with her nouveau riche boyfriend, Gao Peng (Zhang Zhe Hua) for seven years. While their relationship started off strong, Zhi Nan grew distant from him since he relocated to Hong Kong. She eventually catches the eye of her neighbor, lawyer Qu Yi Peng (Xin Yun Lai), who's on rocky terms with his own girlfriend Han Su (Zhou Yu Tong). Mistaking her as wealthier than she is, Yi Peng decides to pursue Zhi Nan, believing her "money" will help him secure a better future, especially compared to his rural upbringing. As her relationship and career become more unstable, Zhi Nan befriends Han Su... but she doesn't know she's Yi Peng's ex-girlfriend! Is there any way out of this tangled web of love and betrayal? This 2024 Chinese drama, directed by Zhang Xiao Bo, was adapted from a web novel by Lin Cui Hu.