Shine on Me
After harboring an intense but unrequited college crush, a young woman finds connection with a new colleague who may help her let go of the past.
On the eve of graduation, Nie Xiguang receives an invitation from Zhuang Xu, her secret crush, to celebrate his new job with a group dinner.
Xiguang prepares for a job interview at a prestigious company; former surgeon Lin Yusen proposes a bold strategy at the company's board meeting.
Xiguang quietly turns down Xu's help with her thesis; her cousin Jiang Rui tries to convince her to join him on a university tour of Europe.
While walking home after a night out, Xiguang struggles to share her true feelings with Xu; Rui gives his cousin some advice during their trip abroad.
As Xiguang settles into her new role, she has an embarrassing encounter with a handsome executive; she lands in the center of a finance mishap.
After a tense meeting with Yusen, Xiguang looks for a chance to prove herself -- and shake his icy first impression of her.