About is Love 2
As president of Yunma Group, Wei Qing’s (Yan Xi) responsibilities at work are endless. As hard as he tries to keep his relationship with his girlfriend, Zhou Shi (Xu Xiao Nuo), a priority, it doesn’t always work. With time and distance constantly keeping them apart, it was only a matter of time before they decided to go their separate ways. Now, two years later, Zhou Shi finds herself walking back into Wei Qing’s world, and immediately he takes notice. Determined to do everything he can to win her back, Wei Qing tries everything, but Zhou Shi isn’t the same person she was two years ago. Still hurting from the misunderstandings that drove them apart in the first place, Zhou Shi isn’t eager to welcome Wei Qing back into her life. But Wei Qing’s determination and willingness to work things out allow them both a chance to work through their past misunderstandings. Finally able to see each other’s hearts clearly, Zhou Shi and Wei Qing are ready to give their love a second chance. Will this second time around bring them their much-deserved “happily ever after”? The sequel to the 2018 drama, “About is Love”, “About is Love 2” is a 2022 Chinese romance drama directed by Guo Hui Zhong.