Jiang Yi Cheng (Xing Zhao Lin), a brilliant programmer previously betrayed by a woman, refuses to hire women at his company. Lu Li (Zhu Xu Dan), an admirer of Yi Cheng’s work, disguises herself as a man to get hired. Maintaining her disguise proves challenging, and when Yi Cheng discovers her identity, Lu Li brokers a deal that opens the door for romance. Directed by Wu Qiang, this is a 2021 Chinese romantic comedy series.