Sweet and Cold
In the competitive business world, Meng Hao Tian (Wang Zi Wen) is a talented and successful professional who has built her career through exceptional skills. Equally accomplished is Leng Si Ming (Jin Han), the young and promising chief technology officer of Ling Zhi Group. Despite their professional achievements, both have struggled in personal relationships. When a wedding farce unexpectedly brings them together, Hao Tian and Si Ming navigate initial misunderstandings and gradually develop feelings for each other. However, their age difference and professional identities create significant challenges to their potential romance. As they explore their growing connection, they must decide whether they can overcome these obstacles and find love. This is a 2023 Chinese romance drama directed by Zhang Feng.