Agents of S.H.I.E.L.D. The Team
S3, A17: Agent Daisy Johnson måste sammankalla Secret Warriors till ett inledande uppdrag som inte lämnar nån medlem oskadd. Samtidigt lär sig S.H.I.E.L.D. mer om Hives krafter.