The Telltale Moozadell
S3, A9: Tony ger Carmela en safirring i födelsedagspresent, och Christopher ger Adriana en egen rockklubb, The Crazy horse. Anthony Jr. haffas för att ha vandaliserat skolans simbassäng, men straffet är för hårt.