The Sopranos The Test Dream
S5, A11: Trots att hans relation med Valentina blir allt hetare kan inte Tony släppa tanken på en gammal flamma. Han hamnar på ännu ett trist nöjespalats när han unnar sig en kvälls vila i New York.