S3, A2: Valentina ramlar på gympalektionen och bryter av en tand. Av kärlek och medlidande bryter Tinelli med flit av två av sina framtänder. Efter att Valentina fått sin tand lagad, står hon inte ut med att se den tandlöse Tinelli! Eftersom hans försök att flirta med Mafalda alltid misslyckas, bestämmer Secchia sig för att bli rockstjärna. Nico stöttar honom och erbjuder moderåd. Secchia spelar en låt av The Rut, Mafaldas favoritrockband. Men det går inte som planerat, och Secchia misslyckas än en gång.