Once Upon A Time The Tower
S3, A14: Zelena förbereder en obehaglig överraskning åt David, och i Sagolandet från förr måste Drömprinsen hjälpa Rapunzel att möta sina rädslor för att bli fri från sin fångenskap i tornet.