S3, A5: Ett försvunnet lik hittas i skogen efter 25 år, och Nate hittar flera likheter mellan sitt eget och mannens liv. Ruth fastställer reglerna för en ny lärling, Arthur, och Claire går med på att vara Olivers assistent.