The Truth Is Out There
S5, A4: Ett äldre paranoiskt vittne är polisens bästa chans att få tag i en mördare. Spänningarna ökar mellan två ostindiska bröder, medan Martinez och Medavoy utreder ett påstått rån av en taxichaufför.