The Dead Files The Uninvited: Slaughters, Kentucky
S9, E6: In Kentucky, Steve and Amy investigate paranormal activity tormenting a recently separated woman and her two children; Amy's late-night walk leads her to an inter-dimensional portal filled with malicious aliens.