The Waitress Is Getting Married It's Always Sunny in Philadelphia
S5, A5: När Dee får reda på att Servitrisen ska gifta sig tar avundsjuka över och hon försöker att sabotera bröllopet. Resten av gänget får Charlie att prova på online-dejting.