S3, A6: För att straffa eleverna avskaffar mrs Martinelli rasterna. Eleverna måste nu sitta kvar, och om någon reser sig kommer en trycksensor under stolsitsen känna av det. Nico kommer på en bra idé för att lura sensorerna, och får Smilzo att sitta på en trave stolar. Men det slutar med att de skickas till rektorsexpeditionen. Valentina behöver en manlig modell till sin nya modeexperiment. Efter ett par misslyckade försök tvingas hon nöja sig med Tinelli. Men hennes kläder är så hemska att Tinelli skäms för mycket för att bära dem. För att rädda ansiktet åt sin vän föreslår Tommy och Dred att Valentina ska gå över till mode för barn. Men tyvärr väljer hon ändå Tinelli som modell!