The Weight
S4, A4: En nedsättande kommentar om hans fru får Johnny Sack att söka hämnd. Melfi anförtror sig till sin terapeut om sonens bristande fokus, Meadow jobbar som volontär, och Furio har en inflyttningsfest för gänget.