The Office The Whale
S9, A7: Dwight får hjälp av kollegorna att lära sig sälja till kvinnor utan att vara stötande. Angela och Oscar misstänker att senatorn är otrogen mot dem. I rollerna: Jenna Fischer, Ellie Kemper, Craig Robinson, Ed Helms, John Krasinski, Rainn Wilson, m.fl. Del 7 av 23: The Whale.