Modern Family The Wild
S10, A17: Mitch, Cam och Phil följer objudna med på Jays årliga vandring för att hitta en svårhittad örn. Gloria ber dem att hålla ett öga på honom. Gloria, Alex, Claire och Haley samlas för att planera en baby shower.