Rizzoli & Isles There Be Ghosts
S7, A6: Jane och Maura måste avslöja en gammal spökhistoria för att lösa ett dubbelmord på ett sjukhus. Angela övertalar Frankie att sluta undvika Kent och acceptera hans inbjudan till en konsert.