The Vampire Diaries There Goes the Neighborhood
S1, A16: Anna tar med sig en oväntad gäst här hon hälsar på hemma hos Damon. Elena och Stefan går på en mindre trevlig dubbeldejt med Caroline och Matt. Men Stefan och Matt upptäcker att de har nåt gemensamt.