9-1-1 There Goes the Neighborhood
S4, A7: Enhet 118 rycker ut för att rädda en man som sitter fast under ett militärfordon, och till ett band som har rockat för intensivt. Med hjälp av Bobby och Athena installerar Michael en ny ”bakruta”, och han förvandlas till en amatördetektiv efter att ha lagt märke till märkliga beteenden i en lägenhet i närheten. Samtidigt dyker Hens mamma plötsligt upp och säger att hon ska flytta till Los Angeles, och Buck ger sig in i dejtingvärlden igen, vilket slutar i katastrof.