S1, A1: Den ensamma Becky tillbringar sitt liv med att följa sin före detta bästa vän Chloe på sociala medier. Hon är den som alltid står utanför och tittar in tills Chloe plötsligt dör, vilket leder henne in på en besatt jakt för att upptäcka sanningen.