Legacies There's A Mummy on Main Street
S1, A12: När urnan försvinner så ger sig Alaric, Hope, Josie, Lizzie, Kaleb, Dorian och Emma ut för att leta rätt på artefakten innan nästa varelse från Malivore dyker upp. Samtidigt riktar Lizzie udden mot Hope för alla tidigare vårlov hon förstört.