Single Parents They Call Me Doctor Biscuits!
S1, A7: När Graham och Rory får roller i skolans uppsättning av "Grease", med Graham i huvudrollen och Rory i en mindre känd roll, blandar sig Poppy och Angie i och försöker övertala teaterläraren att göra vissa förändringar. Will är inte redo att berätta för Sophie att han dejtar dr Dewan, varför han mot bättre vetande lyder Douglas råd och ljuger för Sophie. Saker och ting spårar snart ur när Sophie drar igång en egen undersökning.