S2, A19: Peter uppmuntrar Mindy att tänka mer som en man. För att testa hans råd går de till en bar, där de träffar Lee, en smidig förstaklasslärare som har onda avsikter. Under tiden försöker Danny ge Tamra råd om relationer.