Teachers Third Wheel
S2, A17: Relationen mellan miss Snap och miss Bennigan sätts på prov när miss Bennigan och snyggpappan officiellt blir ett par. Miss Feldman och mrs Adler ger sig ut på jakt efter skolans värsta bråkmakare.