Mixed-ish This Charming Man
S1, A15: Rainbow är glad över att gå på sin första riktiga dejt med Bryce på Alla hjärtans dag; Alicia är inte säker på att låta Rainbow börja dejta och bjuder in Bryces föräldrar till middag för att förhöra dem. Paul hamnar i bråk med Bryces pappa om politik.