Insomnia This Family is so Fucked Up
S1, A3: När Emmas liv fortsätter att gå i kras eskalerar hennes oroande beteende nattetid, så hon bestämmer sig för att undersöka vad som händer med henne. Det visar sig att Emma kan utgöra en fara för sin egen familj, vilket får förödande konsekvenser.