Insomnia
Veckorna före sin fyrtioårsdag slutar Emma att sova - precis som hennes mor gjorde innan hon drabbades av ett psykotiskt sammanbrott mitt i natten. När Emmas värld börjar rasa samman undrar hon om historien upprepar sig.