En älskvärd man
Elliot bjuder med Rachel och Liam till sin avlägsna stuga - men där dyker en okänd kvinna upp med en varning. I rollerna: Kara Tointon, Allen Leech, Charlie Hodson-Prior, Sara Powell. Taj Atwal, John Thomson m fl Del 3 av 4.